• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64481
+
-

اجرای فاز دوم پارک مفتون خورموج در دست مطالعه

میز خبر
اجرای فاز دوم پارک مفتون خورموج در دست مطالعه

شهردار خورموج با بیان این‌که مطالعه فاز دوم پارک مفتون در حال اجرا است گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار اجرا می‌شود. به گزارش مهر، «احمد شیخیانی» در گردهمایی شهرداران و دهیاران شهرستان دشتی اظهار کرد: ۷۰ درصد جمعیت شهرستان در شهرها سکونت دارند و همین عامل باعث شده است که مسئولیت شهرداران در خدمت‌رسانی به مردم بیشتر شود.

وی افزود: در این مدت، کارهای ارزشمندی در زمینه عمران شهری در شهرها شاهد هستیم و عملکرد شهرداری‌ها و دهیاران باعث رضایت مردم شده است. شهردار خورموج ادامه داد: در حوزه عمران شهری و روستایی، کارهای خوبی در شهرستان با مدیریت فرماندار دشتی شاهد هستیم و اعتباراتی که دولت در زمینه ارزش افزوده و آلایندگی به حساب شهرداران و دهیاران واریز کرده باعث شتاب بیشتر پروژه‌های عمرانی شده است.

وی تصریح کرد: اقدامات شهرداران در حوزه عمرانی و فرهنگی باعث رضایت مردم شده است. شهردار خورموج از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در شهر خورموج خبر داد و ادامه داد: برای پایداری شهرداری ضرورت دارد طرح‌های اشتغال‌زا در شهر اجرا شود و در این مدت کارهای خوبی انجام شده است. وی افزود: مطالعه طرح پسماند شهرستان انجام شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :